FANDOM

15. Wierzchowce

Wierzchowce, to potwory na których można jeździć. Dodają one prędkość. Żeby oswoić wierzchowca, musimy zdobyć odpowiedni przedmiot i użyć go na potworze. Uruchomiamy wierzchowca za pomocą klawiszy Ctrl+R, można także kliknąć prawym przyciskiem myszki na swoją postać i nacisnąć „Mount”. Do większości wierzchowców będzie nam potrzebny Magiczny Nóż. (Można go kupić u NPC Nina).

Wierzchowiec Niedźwiedź:

//zdjęcie:

  • Do oswojenia Niedźwiedzia potrzebne będą Kły Dzikiego Zwierza, które można wyciąć z Niedźwiedzia. Gdy zdobędziemy przedmiot, musimy go użyć na żywym Niedźwiedziu.

Wierzchowiec Ogromny Ptak:

//zdjęcie:

  • Do oswojenia Ogromnego Ptaka, potrzebujemy Marchew Na Kiju. Można ją wyciąć, za pomocą Magicznego Noża, z Ogromnego Ptaka. Gdy zdobędziemy przedmiot, musimy go użyć na żywym Ogromnym Ptaku.

Wierzchowiec Czarna Wdowa:

//zdjęcie:

  • Do oswojenia Czarnej Wdowy, potrzebne będą Jajka. Można je wyciąć z Czarnej Wdowy. Gdy zdobędziemy przedmiot, musimy go użyć na żywej Czarnej Wdowie.

Wierzchowiec Czarna Owca:

//zdjęcie:

  • Do oswojenia Czarnej Owcy, potrzebne będą Lejcie. Można je wyciąć z Czarnej Owcy. Gdy zdobędziemy przedmiot, musimy go użyć na żywej Czarnej Owcy

- Wierzchowiec Draco:

//zdjęcie:

  • Do oswojenia Draco, potrzebna będzie Uzda. Można ją wyciąć z Draco. Gdy zdobędziemy przedmiot, musimy go użyć na żywym Draco.

Wierzchowiec Langusta:

//zdjęcie:

  • Do oswojenia Langusty, potrzebna będzie Krewetka. Można ją zdobyć z Blood Crab. Gdy zdobędziemy przedmiot, musimy go użyć na żywej Languscie.

Wierzchowiec Osioł:

//zdjęcie:

  • Do oswojenia Osła, potrzebny będzie Plecak Jabłek. Można go zdobyć z Belzebuba. Gdy zdobędziemy przedmiot, musimy go użyć na żywym Ośle.

Wierzchowiec Wielbłąd:

//zdjęcie:

  • Do oswojenia Wielbłąda, potrzebna będzie Magiczna Pieść. Można ją zdobyć z Omruc. Gdy zdobędziemy przedmiot, musimy go użyć na żywym Wielbłądzie.

Wierzchowiec Ślimak: //zdjęcie:

  • Do oswojenia Ślimaka, potrzebna będzie Kapusta. Można ją zdobyć z Ogromnej Rośliny. Gdy zdobędziemy przedmiot, musimy go użyć na żywym ślimaku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki