FANDOM

12. System ulepszania przedmiotów

Jednymi z bardziej pożądanych przez graczy przedmiotów są klejnoty. Za ich pomocą można podnosić poziomy, opcje oraz szczęście w dowolnym elemencie opancerzenia oraz broni. Istnieje także możliwość dodania magicznego ataku, który zadaje dodatkowe obrażenia.

Rodzaje klejnotów. Mixx.gif

Klejnot Życia Life.png

Dzięki niemu możemy podnieść poziom przedmiotu oraz broni. Szansa na to, że operacja zakończy się powodzeniem to szczęście danego przedmiotu, broni a także 40% szczęścia samego klejnotu. W przypadku, kiedy ulepszanie nie powiedzie się poziomy spadają o kilka punktów. Maksymalny poziom możliwy do uzyskania to 16. Klejnot wypada z potworów dających powyżej 700 punktów doświadczenia.

Klejnot Przeznaczenia Red.png

Podnosi poziom przedmiotu od 0 do 6 poziomu. Przy użyciu tego klejnotu nie musimy się martwić, że poziom przedmiotu lub broni spadnie a także, że operacja zakończy się niepowodzeniem. (Klejnot wypada z potworów dających powyżej 2000 punktów doświadczenia).

Klejnot Szczęścia Luck.png

Klejnot podnosi o 1% szczęście przedmiotu oraz broni. Maksymalnie dzięki niemu możemy osiągnąć 25% szczęście. (Klejnot wypada z Potworów dających powyżej 3000 punktów doświadczenia).

Magiczny Klejnot Magic.png

Ten magiczny klejnot umożliwia dodanie do broni dodatkowego ataku magicznego spośród poniższych żywiołów: śmierć, świętość, ogień, lód, energia, ziemia, trucizna. Szanse na powodzenie tej operacji to aż 80%. (Klejnot wypada z Potworów dających powyżej 5000 punktów doświadczenia).

Klejnot Chaosu Chaos.png

Klejnot Chaosu posiada moc podnoszenia opcji przedmiotów oraz broni. Podnosząc opcję od poziomu 0 do 7 istnieje możliwość, że nieudane ulepszenie zaowocuje w utratę opcji. Szansa na to, że operacja zakończy się powodzeniem to szczęście danego przedmiotu, broni a także 40% szczęścia samego klejnotu (Klejnot wypada z Potworów dających powyżej 10000 punktów doświadczenia). Jest to najtrudniejsza część w gemowaniu przedmiotu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki