13. RonIT liveTV na KaranOTS

To nowy system tibijskiej telewizji, dzięki któremu możemy śledzić poczynania wybranych przez nas osób, niezależnie od tego czy właśnie prowadzą wojnę czy też szykują się na trudna wyprawę z przyjaciółmi.

  • Jak można oglądać postacie: Wystarczy włączyć klienta Ron OTS, wybrać "Enter game" po czym po prostu nacisnąć Enter. Naszym oczom ukaże się lista osób, które w tym momencie udostępniają podgląd swojej postaci.
  • Udostępnienie podglądu: Służy do tego komenda !addspectator, którą należy wpisać po zalogowaniu się do gry. Po krótkiej chwili nasza postać zostanie dodana do listy osób, które można podglądać. •Opis postaci: Wpisując !addspectator opis, możemy dodać dowolny tekst, który będzie informował potencjalnych podglądaczy o wykonywanych przez nas czynnościach. (Zamiast słów "opis" wpisujemy dowolną wiadomość tekstową.)
  • Wyłączenie możliwości oglądania postaci: Jeżeli nie chcemy aby nas oglądano wystarczy użyć komendy !removespectator a gracze, którzy nas podglądają zostaną wyrzuceni z gry; a sama postać zostanie usunięta z listy udostępnionych.
  • Sprawdzanie poziomu oglądalności: Komenda !spectators pokaże nam liczbę osób, które aktualnie nas podglądają.

Widzowie mogą jedynie spoglądać na postać, w żaden sposób nie mogą ingerować w nasze poczynania. Należy także dodać, że system jest całkowicie bezpieczny oraz w żaden sposób nie utrudni nam gry.

Więcej z Fandomu