FANDOM

5. Market

Market serwera jest bardzo łatwą i przyjemną formą kupna oraz sprzedaży przedmiotów pomiędzy graczami bez konieczności kontaktu w grze, dodatkowo dostępną dla każdego bez żadnych specjalnych warunków typu ograniczenia poziomowe czy konto Premium.

Można tutaj znaleźć dosłownie wszystko, bronie, opancerzenie, przedmioty magiczne i runy, a także wiele, wiele innych cennych i ciekawych rzeczy.

Dostępny jest on pod adresem: http://www.karan.ots.pl/ots/market

Gdy wejdziemy w podany link ukarze się nam lista dostępnych światów, wybieramy interesujący nas i poprzez rozwijanie pasków dobieramy parametry interesujących nas ofert (pierwszy pasek odpowiada za typ przedmiotów, drugi zaś za walutę jaką chcemy zapłacić za transfer) Podstawowe Komendy.

  • Aby sprzedać przedmiot należy użyć komendy: !sellitem cena - cenę podajemy w złotych monetach: np. !sellitem 1000000
  • Aby sprzedać przedmiot za punkty premium należy użyć komendy: !sellitem cenapp - cenę podajemy w punktach premium: np. !sellitem 100pp

Należy pamiętać aby w momencie sprzedaży przedmiotu stać na nim postacią.

W przypadku sprzedaży za punkty premium, do ceny doliczana jest prowizja wysokości 10%.

Oferta handlowa wyświetli się na kanale handelowym na danym świecie lub na stronie marketu.

Aby kupić przedmiot należy użyć komendy: !buyitem id np. : !buyitem 5 Należy pamiętać aby w momencie kupna mieć wystarczająca ilość pieniędzy.

Komenda: !cancelsell id służy do anulowania wystawionego przedmiotu, może jej używać wyłącznie osoba wystawiająca przedmiot na sprzedaż. W miejscu ID należy wpisać liczbę, która została przydzielona przedmiotowi, który został wystawiony.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki